Monday, June 6, 2011

PREFACE

Witam wszystkich,
Już od dłuższego czasu nosiłam się z pomysłem założenia własnego bloga. Inspiracją były inne dzienniki modowe, które często przeglądam. Stwierdziłam, że blog będzie idealnym miejscem, gdzie będę mogła pogodzić moje pasje do zakupów, mody, kosmetyków i podróży. Mam nadzieję, że ten kto raz tu zajrzy, będzie odwiedzał mnie częściej. Miłej zabawy :)


 English translation

Hello everyone,
Since some time I have been thinking about my own blog. Blogs of other girls were a great inspiration for me. I have been browsing them for the last few months. One day I thought that blog would be a perfect place to merge my passion for shopping, fashion, cosmetics and travelling. I hope that if you once visit my page, you will come back here more often. ENJOY!

No comments:

Post a Comment

Thank you for all your fashionable comments!