Thursday, June 16, 2011

Frizz - Ease

W związku z nawałem nauki brak mi czasu na przygotowanie satysfakcjonujących mnie zdjęć mojego ubioru :) Dlatego też postanowiłam przedstawić wam moje niezastąpione kosmetyki do włosów. Moje włosy są naturalnie kręcone, jednak ciężko jest mi utrzymać pięknie skręcone loki i niestety zmuszona byłam związać się na stałe z prostownicą. Jako, że prostuję włosy codziennie potrzebuję specyfików, które silnie nawilżą moje włosy. Raz w tygodniu stosuję maskę Johna Friedy - Frizz - Ease, po której moje włosy są miękkie i błyszczące. Po każdym myciu stosuję spray L'oreala (na zmianę z tym od Johna Friedy) do tego jeśli mam trochę czasu to używam odżywki także z serii Frizz - Ease. Ja kupiłam moje kosmetyki w Niemczech, ale bez problemu są dostępne w Rossmanie lub Douglasie :)

English translation:

I have so many exams that I don't have time to take good photos of my outfit. That's why I decided to show you cosmetics which I use  to keep my hair in a good condition. My hair is curly, however it is difficult to have beautiful locks everyday. I was forced to be in a relationship with a flat iron. As I straight my hair everyday I need cosmetics which moisturize my hair. Once a week I use mask by John Frieda after which my hair  is soft and shining. After each washing I use L'oreal spray (interchangeably with John Frieda). Also, when I have some free time, I moisturize my hair using hair-conditioner (John Frieda). I bought mine in Germany, but you can easily get them in Rossman or Douglas.




Kawa na dziś: Latte :)





No comments:

Post a Comment

Thank you for all your fashionable comments!