Friday, April 27, 2012

It's all about the details - DIY collar.

Dzisiaj chciałam wam pokazać jak łatwo można tchnąć nowe, modne życie w koszulę z second handu :) W drodze powrotnej z uczelni zaszłam do osiedlowej pasmanterii i zobaczyłam multum kryształków w różnych kolorach tęczy. Od razu pomyślałam o mojej nowej - starej koszuli za 5 złotych. Dłużej się nie zastanawiając wybrałam kilka kształtów, zaraz po powrocie do domu "poprzymierzałam" je do kołnierzyka i już wiem jak je naszyje! Do tego na jednym ze zdjęć pokazuję wam mój naszyjnik vintage, który także dodaje odrobinę oryginalności codziennemu mundurkowi. Miłego czwartku :)


English translation: 

Today I would like to show you how you can give a new, fashionable life to the second hand shirt. On my way back home from university, I walked in to the haberdashery and I saw many gorgeous crystals in all colours, I chose some of them. After coming back home I knew what I will do withe them!






3 comments:

  1. I love it! :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. beautiful DIY!!!

    http://invitationtoinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. secondhandy, to jest to <3

    http://lumpiara.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all your fashionable comments!