Friday, June 22, 2012

Hair care - argan oil.

Ostatnio przeglądałam różne blogi i oglądałam urodowe kanały na YT w poszukiwaniu nowych sposobów pielęgnacji włosów. Doszłam do wniosku, że odżywki i maski mi nie wystarczają, a zbliżające się upały i mocne słońce na pewno wysuszą włosy. Wiele blogerek i vlogerek poleca metodę olejowania. Polega ona na wcieraniu, po każdym myciu włosów, kropli olejku. Zalecane jest także, aby raz w tygodniu nałożyć olejek na całe włosy na ok 30 minut. Na rynku jest wiele olejków nadających się do nawilżania włosów. Ja zdecydowałam się na olejek arganowy Maxima Nama Rupa Magic Crystals. Kupiłam go w sklepie a artykułami kosmetycznymi dla profesjonalistów. Cena nie była najniższa - 29zł za 100ml, ale mam nadzieję, że będzie wydajny gdyż wystarczy kropelka, aby włosy natłuścić. Olejek jojoba też się sprawdzi. Producent twierdzi, że innowacyjna formuła kryształków, wzbogacona o olejek arganowy, "odżywia, nawilża i wzmacnia wszystkie rodzaje włosów, pozostawia je pełne blasku i łatwe do rozczesania. Zapobiega łamaniu się końcówek". Nie pozostaje mi nic innego jak tylko przekonać się na własnych włosach ;) Po miesiącu stosowania pokażę wam efekty :) A tymczasem życzę miłego wieczoru!








1 comment:

  1. thanks sweety :) I followed back!
    Maybe u also wanna like my new fb page www.facebook.com/TheFruityThing :)

    Talk to u soon, have a great day ;)
    x
    xx

    ReplyDelete

Thank you for all your fashionable comments!