Thursday, June 21, 2012

Back again.

Hej dziewczyny! ostatnie 1,5 miesiąca było baardzo pracowite, ale na szczęście sesje niemal dobiegły końca, a najgorsze egzaminy mam już za sobą. Głowę mam pełną pomysłów dlatego od jutra możecie się spodziewać regularnych postów :) Ponadto wakacje szykują się niezwykle obiecująco! 6 lipca wyjeżdżam z moim P. na wycieczkę do Niemiec i Francji (jestem niezwykle podekscytowana na samą myśl o Paryżu)! Nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że na blogu będę mogła dzielić się z wami wrażeniami z podróży. Tymczasem oddaję się w pełni zabiegom kosmetycznych (malowanie paznokci, kręcenie włosów;)) korzystając wreszcie z wolnego wieczoru. Sączę sobie drineczka (wiem wiem nie jest to dietetyczna opcja), jednak po ostatnich trzech dniach egzaminów - zasłużyłam!




No comments:

Post a Comment

Thank you for all your fashionable comments!