Monday, July 4, 2011

Germany part 2

Po tak długiej nieobecności wreszcie mogę powrócić do pisania postów :) Droga do Niemiec nie była jedną z najprostszych podróży, które dotychczas odbyłam, liczne przesiadki oraz ciężka walizka dały mi się we znaki. Ale po tym jak dotarłam i już się tutaj mniej więcej ogarnęłam, poszłam na pierwszy spacer na plażę a efekty możecie podziwiać pod spodem :)

English translation:


After so long absence I can finally start writing again :) My way to Germany was one of the most difficult journeys which I have ever had, because of many changes and heavy suitcase. When I eventually got here and packed out my lagguage i went on my first walk along the beach. You can see the effects below :)











trousers - Stradivarius
blouse - H&M %
t-shirt - H&m %
scarf - Pimkie
bag - KappAhl %

1 comment:

Thank you for all your fashionable comments!